Specyfikacja
Marka Bakeey
Model Q9T
Bluetooth Wersja BT 5.0
Kompatybilny z SYSTEMEM Android 4.4 lub nowszy,iOS w wersji 9.0 lub wyżej
Tryb Pracy Jednego Przycisku
Nazwa aplikacji F Fit
Język Aplikacji Chiński Uproszczony,Chiński Tradycyjny,Japoński,Angielski,Francuski,Niemiecki,Włoski,Hiszpański, Rosyjski,Portugalski,Koreański,Malezyjski
szczególne cechy
Wodoodporny IP67
Obsługa Monitora Temperatury Ciała
Obsługa Czujnika Tętna
Obsługa Monitora Ciśnienia Krwi
Obsługa Monitora Tlenu Krwi
Indywidualne Wsparcie Dla Tarczy Zegara
Wsparcie Liczenia Kroków
Wsparcie Kalorii
Zdalne Wsparcie
Obsługa toru jazdy aplikacji
Obsługa trybów мультиспортивных
Wsparcie Krokomierza
Obsługa przypomnień o połączeniach lub Wiadomościach
Wsparcie Dla Odrzuconych Połączeń
Wsparcie dla wyświetlania identyfikatora połączenia
Typ Alertu Wibracje
Obsługa automatycznego oświetlenia ekranu
Obsługa Stopera
Dodatkowe funkcje obsługują budzik,kalendarz,sedentarny przypomnienie,pilot zdalnego sterowania kamerą,anti-lost,kontrola jasności
Parametry Techniczne
Czujnik G-Sensor,czujnik tętna
Rozmiar ekranu: 1,3 cala
Typ: TFT
Rozdzielczość: 240*240пикселей
Bateria pojemność baterii: 200 mah
Czas oczekiwania: około 10 dni
Czas użytkowania: około 7 dni
Czas ładowania: około 2 godzin
Wygląd I Szczegóły
Rozmiar i waga rozmiar tarczy: około 40*35*11 mm
Rozmiar paska: około 240*20 mm
Waga produktu: około 30 g
Paczka zawiera
1*inteligentne bransoletka Bakeey Q9T
1*Kabel Do Ładowania
1*Instrukcja Obsługi
Porady:
1.wyświetlacz i światło fotografowania wpłyną na kolor produktów, zdjęcia są tylko dla odniesienia, w zależności od naszych dostępnych produktów.
2.proszę pobrać aplikację przed użyciem, aby ono idealnie w połączeniu z telefonem.
Q&A
- Dlaczego mój zegarek nie zapalają
1.Zegar musi być podłączony do ładowarki do pierwszego użycia.
2.Jeśli akumulator zegara jest rozładowany, należy naładować ją na chwilę, zanim spróbujesz włączyć zegar.
3.spróbuj włączyć zegar, klikając na obszar pod ekranem, przez długi czas.
- Dlaczego mój zegarek nie naładują się pomyślnie
1.proszę, upewnij się, że ładowarka 5V/1A.jeśli prąd jest za wysoki zegar przejdą w automatyczną ochronę stanu.
2.proszę, upewnij się, że kabel jest dobrze przymocowany do ładowarki stan na odwrocie zegarka.
3.Jeśli twój zegar wciąż nie mogą być pomyślnie załadowane, należy niezwłocznie skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.Proszę nacisnąć przycisk "obsługa klienta".
- Dlaczego w moim pakiecie nie ma kabla, który mam
1.proszę, sprawdź podręcznik użytkownika na stronie informacji o produkcie, aby potwierdzić, ładuje się, czy produkt od USB.Jeśli tak, proszę odłączyć pasek do zegarka, to znajdziesz złącze do ładowania.
2.Jeśli zegar nie można ładować przez USB i nie masz kabel do ładowania, należy niezwłocznie skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.
- Jak zmienić datę i czas
Proszę zeskanować kod QR w podręczniku użytkownika, aby pobrać aplikację.Następnie czas i data są automatycznie synchronizowane, gdy zegar zostanie podłączone do telefonu.