Specyfikacja
Marka DT NO. 1
Model DT95
Wersja Bluetooth BT 4.2
Kompatybilny z SYSTEMEM Android 4.4 lub nowszy,iOS w wersji 9.0 lub wyżej
Tryb Pracy Pełna Dotyk
Nazwa aplikacji Fundo
Język Aplikacji: Angielski,Niemiecki,Włoski,Japoński,Francuski,Chiński Uproszczony, Chiński, Angielski, Portugalski, Hiszpański
szczególne cechy
Wodoodporny IP68
Obsługa monitora pracy serca EKG+PPG
Obsługa Monitora Ciśnienia Krwi
Obsługa Monitora Tlenu Krwi
Obsługa trybów мультиспортивных
Wsparcie Śledzenia Kroków
Zawieszenie Krokomierza
Obsługa Połączeń Bluetooth
Obsługa Książki Telefonicznej
Obsługa Nagrań Rozmów
Wsparcie Dla Odtwarzania Muzyki
Obsługa wielu tarcz zegarów(wybór 10 tarcz)
Obsługa przypomnień o połączeniach lub Wiadomościach
Wsparcie Dla Odrzuconych Połączeń
Wyświetlanie identyfikatora połączenia
Wsparcie
Typ Alertu Pierścień,Wibracje
Automatyczna obsługa podświetlenia
Obsługa Stopera
Wsparcie dla wyświetlania pogody w czasie rzeczywistym
Dodatkowe funkcje obsługują budzik,kalendarz,siedzący przypomnienie,pilot zdalnego sterowania kamerą,anty-utracone
Parametry Techniczne
Czujnik G-Sensor,czujnik tętna
Rozmiar ekranu: 1,3 cala
Typ: IPS
Rozdzielczość: 360*360пикселей
Bateria pojemność baterii: 300 mah
Czas użytkowania: około 2 dni
Czas ładowania: około 2,5 godziny
Typ ładowania: magnetyczne ładowanie
Wygląd I Szczegóły
Rozmiar i waga rozmiar tarczy: około 45*45*12 mm
Waga produktu: około 36 g
1*DT NO.1 DT95 inteligentny bransoletka
1*Kabel Do Ładowania
1*Instrukcja Obsługi
Porady:
1.wyświetlacz i światło fotografowania wpłyną na kolor produktów, zdjęcia są tylko dla odniesienia, w zależności od naszych dostępnych produktów.
2.Proszę pobrać aplikację przed użyciem, aby było idealnie zgodne z twoim telefonem.
Q&A
- Dlaczego mój zegarek nie zapalają?
1.Zegar musi być podłączony do ładowarki do pierwszego użycia.
2.Jeśli akumulator zegara jest rozładowany, należy naładować go przez jakiś czas, zanim spróbujesz włączyć zegar.
3.spróbuj włączyć zegar, klikając na obszar pod ekranem, przez długi czas.
- Dlaczego mój zegarek nie naładują się pomyślnie?
1.proszę, upewnij się, że ładowarka 5V/1A.jeśli prąd jest za wysoki zegar przejdą w automatyczną ochronę stanu.
2.proszę, upewnij się, że kabel jest dobrze przymocowana do ładowarki na odwrocie zegarka.
3.Jeśli twój zegar wciąż nie mogą być z powodzeniem są naładowane, prosimy skontaktować się z naszymi usługami obsługi klienta .Proszę nacisnąć przycisk "obsługa klienta".
- Dlaczego w mojej paczce, którą otrzymałem, nie ma kabla?
1.proszę, sprawdź podręcznik użytkownika na stronie informacji o produkcie, aby potwierdzić, ładuje się, czy produkt od USB.Jeśli tak, proszę odłączyć pasek do zegarka, to znajdziesz złącze do ładowania.
2.Jeśli zegar nie można ładować przez USB i nie masz kabel do ładowania, należy niezwłocznie skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.
- Jak zmienić datę i czas?
Proszę zeskanować kod QR w podręczniku użytkownika, aby pobrać aplikację.Następnie czas i data są automatycznie synchronizowane, gdy zegar zostanie podłączone do telefonu.