1. Ship by China Post Ordinary Small Packet Plus lub inne metody logistyki do wyboru
zwykle wymaga około 10-35 dni użytkowania .
2. wysyłamy produkty na całym świecie .Wszystkie szczegóły będą układają wysyłać wśród jeden dzień roboczy na oczyszczonej odszkodowania.
3. statek standardowych usług dostawy płaskiej stawki,w normalnych okolicznościach 10-35 dni roboczych(prawie 1 miesiąc).Staramy się zrobić wszystko, co możliwe, aby zapewnić państwu najbardziej niezawodny i niedrogi sposób dostawy.Ale czasami międzynarodowa wysyłka silnie zależy od lokalnych zwyczajów i usługi pocztowe.Jeśli nie otrzymasz swój towar na czas, skontaktuj się z nami w celu uzyskania pomocy.Będziemy ponosić odpowiedzialności za jakiekolwiek straty lub szkody powstałe w trakcie dostawy
Jak mogę śledzić swoją przesyłkę?
Możesz śledzić swoją przesyłkę na stronie internetowej, za pomocą numeru śledzenia: www.17track.net (skopiowane do przeglądarki, aby otworzyć)
1. Jeśli jesteś niezadowolony z naszym towarem lub usługą, prosimy postępować zgodnie z dobrą praktyką Prestizsklep.pl, aby skontaktować się z nami w wiadomości, zanim wystawisz jakieś opinie.Staramy się rozwiązywać wszystkie pytania przyjazny i w sposób zadowalający.
2. Zawsze odpowiadamy na wiadomości Prestizsklep.pl w ciągu 1-2 dni roboczych.Jeśli nie otrzymałeś od nas odpowiedzi, to proszę Sprawdź swoje wiadomości Prestizsklep.pl.odpowiadamy na wiadomość Prestizsklep.pl
3. oryginalna i zwrócony koszt wysyłki nie będą zwracane lub zwrotowi w żadnych okolicznościach.Trzeba się zgodzić i uznać ten termin, jeśli złożycie państwo zakład na ten przedmiot.Więc proszę nie narzekać na to, że trzeba iść z powrotem na własny koszt.
1 .Jeśli masz jakiekolwiek pytania, prosimy o kontakt z nami w wiadomości Prestizsklep.pl odpowiedzieć w ciągu 24 godzin.
2. Dbamy o naszych cenionych klientów, jeśli masz jakiekolwiek pytania, nasi pracownicy działu obsługi klienta będą bardzo zadowoleni, aby pomóc.Dokładamy wszelkich starań, aby odpowiedzieć na twoje e-maile jak najszybciej, jednak z powodu dużej ilości codziennych przychodzących e-maili i różnicy stref czasowych nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na e-mail natychmiast.Proszę, daj nam 24 godzin roboczych na odpowiedź.
Szanowni Klienci, dziękujemy za twój biznes, jeśli jesteś zadowolony z naszych usług, proszę zostawić nam pozytywną opinię i oceń szczegóły transakcji (szczegółowe oceny sprzedającego) z "idealnymi 5 gwiazdami". [Kiedy oceniasz czas dostawy, proszę wziąć pod uwagę międzynarodowy tranzyt.] Swoje uznanie sprawi, że będziemy bardziej pewni, że będziemy rozwijać biznes i lepiej służyć.
Naszym celem jest upewnić się, że jesteś szczęśliwy nabywca i przyjemne zakupy z nami.Proszę dać nam wiadomość Prestizsklep.pl messages przed wyjazdem każdy 1 lub 2 w rankingu, neutralny, negatywny komentarz lub otworzyć dowolny spór.Rozumiemy twoje obawy i rozczarowania i dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać te problemy.Proszę dać nam szansę, aby rozwiązać każdy problem.