Drukowany antypoślizgowe długi dywanik do podłogi водопоглощающие dywany domowy wejście maty kuchenne gadżety salon maty
Cechy:
- Wysokiej jakości materiały: wykonana z wysokiej jakości materiału poliestrowego, ma dobrą odporność na ścieranie, niełatwo go i pneumatycznych, jest wodoodporny oraz odporny na oleje, противообрастающий, zestaw ochrony i łatwe do czyszczenia.
- Antypoślizgowe oparcie: wysokiej jakości lateks na dole, drążek tekstury, odporność na ścieranie.
Łatwość utrzymania w czystości: wystarczy przetrzeć wilgotną szmatką lub gąbką, użyj zwykłego domowego oczyszczania lub usunąć brud i kurz.
- Konstrukcja o grubości 10 mm: nie wpływa na drzwi przełącznik, a miękka powierzchnia poduszki są miękkie i wygodne, nie ma wpływu na pozycję w kuchni.
- Unikalny projekt: elegancki, prosty i elegancki design powierzchni, nie tylko może zapewnić ciepłe ozdoba dla rodziny, kuchni, ale i zapewnia więcej zabawy dla twojego czasu gotowania.
Dane techniczne:
- Materiał: Poliester
- Kształt: Prostokąt
- Rozmiar:
50x80cm (19.68" x 31.5")
50x120cm (19.68" x 47.24")
50x150cm (19.68" x 59.06")
40x60cm i 40x120cm (15.74" x 23.62" i 15.74" x 47.24")
50x80cm i 50x120cm (19.68" x 31.5" i 19.68" x 47.24")
50x80cm i 50x150cm (19.68" x 31.5" i 19.68" x 59.06")
Pakiet Zawiera:
- Kuchnia mata x 1
Instrukcje:
- Można prać w pralce (najlepiej użyć trybu ręcznego prania) lub pranie ręczne,cienka konstrukcja aby zmieścić się pod drzwiami.
Pytanie: czy Mogę otrzymać dodatkową zniżkę?
A: Dziękujemy za zainteresowanie naszymi produktami.W naszym sklepie istnieje stałe rabaty i kupony, można swobodnie z nich korzystać, jeśli wykonujesz szczegółowe warunki.Nie jesteśmy w stanie zaoferować więcej rabaty, tak jak nasz podana cena była najlepszą, jaką możemy ci zaoferować.
Pytanie: czy Mogę dostosować produkt?
A: możemy dostosować wygląd i rozmiar dla najwięcej części tekstyliów domowych w naszym sklepie.Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta, aby uzyskać więcej informacji.
Pytanie: dlaczego rosyjskim klientom należy wypełnić dane paszportowe?
Odpowiedź: przy składaniu zamówienia należy wypełnić alufelgi, tak jak paczka zostanie sprawdzona lokalnym urzędem celnym w Rosji.Proszę, bądź pewny, że twoje dane nigdy nie będzie wyświetlany osobom trzecim, i to jest bezpieczne dla ciebie, aby dostarczyć informacji .
Pytanie: kiedy zostanie wysłane moje zamówienie?
A: dobrze nam trzeba 3-5 dni układać swój pakiet, nie więcej niż 7 dni.Jeśli pilnie potrzebujesz przesyłka, proszę, nagraj swoje specjalne wymagania, kiedy złożyć zamówienie.Ponadto, można zwrócić się o pomoc do naszego działu obsługi klienta.
Pytanie: Jak mogę śledzić swoją przesyłkę?
A: możesz śledzić swoją przesyłkę na stronie internetowej za pomocą numeru śledzenia: www.17track.net/en (skopiuj link i wklej go do przeglądarki, a następnie kliknij przycisk Otwórz)
Pytanie: opóźnienie logistyki w Brazylii, Meksyku i Chile?
Odpowiedź: jeśli twoja przesyłka dotarła do kraju, mam nadzieję, że można poczekać kilka dni, tak jak system pocztowy Brazylii, Meksyku i Chile zajmuje zwykle więcej czasu na wysyłanie paczek.Jeśli nie udało się dostać swoją przesyłkę w ciągu 2 tygodni, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta, a my pomożemy ci.
Pytanie: Co mogę zrobić, gdy czas ochrony zakupu wygasa?
A: jeśli twój czas ochrony zakupu wygasa w dniu, prosimy o kontakt z nami, a my pomożemy go odnowić.Twoje pieniądze nie idą na nasze konto.
Pytanie: kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
Odpowiedź: zwrot środków odbywać się będzie w terminie 3-15 dni .Jeśli masz jakieś pytania w sprawie zwrotu pieniędzy, proszę, skontaktuj się z biurem obsługi klienta!Jesteśmy bardzo wdzięczni za zrozumienie.
- Niezależnie od tego, co się stało z twoją paczką, proszę najpierw skontaktuj się z nami, a my z pewnością opracujemy dla ciebie zadowalające rozwiązanie.
- Można uzyskać pełny zwrot pieniędzy, jeśli nie jesteś w stanie dostać paczkę w ciągu okresu ochrony zakupu.
- Można uzyskać pełny zwrot pieniędzy, jeśli przesyłka zostanie utracona w procesie dostawy.
- Można uzyskać pełny zwrot pieniędzy, jeśli masz zły produkt (zły rozmiar lub nieprawidłowy rysunek).
- Może pojawić się częściowy lub pełny zwrot pieniędzy w zależności od różnych sytuacji, takich jak różnica w kolorze, wadliwy, uszkodzony produkt, malowane itp.
- Można uzyskać pełny zwrot pieniędzy lub wymianę, jeśli ci się nie podoba towar lub dokonał złego zamówienie, i należy również zwrócić przesyłkę.
- Wszystkie zwroty/wymiany muszą być w oryginalnym opakowaniu i nadającym się do odsprzedaży stanie.Nie przyjmujemy żadnych używanych, вымытых, uszkodzonych, pomarszczone produktów.