1. przedni prawy czujnik ABS
2. Nadaje się do Mitsubishi Triton L200 Pajero Montero Sport Challenger Nativa po 2005 roku
3. numer OEM: MN102574
4. Dobra jakość w rozsądnej cenie.
5. posiadamy inne części OEM dobrej jakości przystosowane do Mitsubishi.
Triton/L200 2005-2011:
Przedni Lewy
Z Przodu Po Prawej
Tylny Lewy
Tylny Prawy
Triton/L200 po 2011 roku:
Przedni Lewy
Z Przodu Po Prawej
Tylny Lewy
Tylny Prawy
Pajero Sport / Montero Challenter / Nativa 2005-2011:
Przedni Lewy
Z Przodu Po Prawej
Tylny lewy 4670A259
Tylny prawy 4670A260
Pajero Sport / Montero Challenter / Nativa po 2011 roku:
Przedni Lewy
Z Przodu Po Prawej
Tylny lewy 4670A599
Tylny prawy 4670A600
1 .proszę, skontaktuj się z nami, aby uzyskać pomoc, jeśli nie jesteś pewien, czy pasuje towar do samochodu.
2 .Możesz dodać produkty do koszyka, aby zaoszczędzić koszty dostawy zamiast
zamówienia oddzielnie.
3 .jak hurtowy sprzedawca, możemy dać ci podstawy zniżka na ilość
potrzebę.
Proszę, skontaktuj się z nami, jeśli jest to potrzebne.
Ten przedmiot pasuje do Mitsubishi :
Nadaje się do: L200(EUR/MMTH) (2005.12 - ...)
2500DIESEL/2WD(CIĘŻARÓWKA) (KA4T) KA4T 2400/2WD(CIĘŻARÓWKA) (KA5T) KA5T 3500/2WD(CIĘŻARÓWKA) (KA9T) KA9T 2500DIESEL/4WD(CIĘŻARÓWKA) (KB4T) KB4T 2400/4WD(CIĘŻARÓWKA) (KB5T) KB5T 2800DIESEL/4WD(CIĘŻARÓWKA) (KB7T) KB7T 3200DIESEL/4WD(CIĘŻARÓWKA) (KB8T) KB8T 3500/4WD(CIĘŻARÓWKA) CIĘŻARÓWKA) (KB9T) KB9T
PAJERO/MONTERO SPORT(EUR/MMTH) (2008.07 - ...)
2500DIESEL/2WD(WAGON) (KG4W) KG4W 2500DIESEL/4WD(WAGON) (KH4W) KH4W 3000/4WD(WAGON) (KH6W) KH6W 3200DIESEL/4WD(WAGON) (KH8W) KH8W 3500/4WD(WAGON) (KH9W) KH9W
Specjalizujemy się w autoparts, nadających się do Mitsubishi Pajero, Outlander, Lancer, L200 i tak dalej.
Produkty, na czele z dobrej jakości i rozsądnej cenie.
Długoterminowe przedsiębiorstwa w Turcji, Brazylii, Ameryce, Australii, Anglii, Francji itp. Z powodu dobrej jakości.
Przed dokonaniem zamówienia prosimy o kontakt z nami, aby upewnić się, że nie jesteś pewien, że towar pasuje do twojego samochodu, zwłaszcza części zewnętrzne.
Przy składaniu zamówienia proszę wybrać sposób dostawy i zapłać za zamówienie, w tym koszt dostawy.Wysyłamy towar w ciągu 3 dni po zakończeniu płatności.
Proszę, wprowadź swoje właściwe imię i nazwisko, adres dostawy, kod pocztowy, numer telefonu , adres e-mail, aby upewnić się, że można dostać produkty z dostarczonych przez ciebie informacji.Nie będzie to naszym obowiązkiem, a opłata nie zostanie zwrócona, jeśli kupujący nie poda prawidłową informację o wysyłce.
Nie gwarantujemy termin dostawy na wszystkie międzynarodowe dostawy ze względu na różnice w czasie odprawy celnej w poszczególnych krajach, które mogą mieć wpływ na to, jak szybko produkt zostanie sprawdzony.Proszę zwrócić uwagę, że kupujący jest odpowiedzialny za wszelkie dodatkowe opłaty celne, opłaty maklerskie, opłaty i podatki na import do kraju.Te dodatkowe opłaty mogą być pobierane w momencie dostawy.Nie będziemy zwracać koszt wysyłki za odstąpienie od dostawy.
Koszt dostawy nie obejmuje żadnych podatków w imporcie, a kupujący jest odpowiedzialny za opłaty celne.
Oferujemy 1-miesięczną bezpłatną wymianę, jeśli jest problem z jakością produktu, ale nie jest niewłaściwe.Kupujący może żądać wymiany w ciągu 15 dni od momentu otrzymania przez klienta towaru .Kupujący powinien zwrócić towar w oryginalnych warunkach do nas i powinien ponieść koszty dostarczenia zwrotu.
Oferujemy także 12 - miesięczna bezpłatna konserwacja.Kupujący powinien zwrócić towar w oryginalnych warunkach do nas i powinien ponieść koszty dostarczenia zwrotu.
Jeśli chcesz wymienić jakąś część, kupujący musi również pokryć koszty wymiany części.
Zapewniamy konserwację, ale nie ponosimy żadnej odpowiedzialności solidarnej.
Przed odesłaniem towaru Proszę potwierdzić adres zwrotny i metody logistyki z nami.Po tym jak podasz szczegóły firmy logistycznej, prześlij nam numer śledzenia.Jak tylko otrzymamy produkty, my dokonamy naprawy lub wymieniamy je na inne w jak najkrótszym czasie.
Dokładamy wszelkich starań, aby obsługiwać naszych klientów najlepiej jak to możliwe.
Zwrot zostanie przyjęty tylko w przypadku wady producenta.Proszę, skontaktuj się z nami w ciągu 15 dni po otrzymaniu towaru i podać wyraźne zdjęcie cyfrowe, które mogą poprawić problem towaru.Kupujący powinien zadbać o to, aby zwracane produkty były w oryginalnym stanie.Jeżeli towary uszkodzone lub utracone w przypadku zwrotu, kupujący ponosi odpowiedzialność za takie szkody lub straty, i nie damy klientowi pełny zwrot pieniędzy.Kupujący powinien spróbować złożyć reklamację logistycznego przedsiębiorstwa do zwrotu kosztów uszkodzeń lub szkód.
Kupujący będzie odpowiedzialny za koszty wysyłki, aby odzyskać towar.
Proszę, skontaktuj się z nami i podać wyraźne zdjęcie cyfrowe, które mogą poprawić problem towaru.
Wasze zadowolenie i pozytywne opinie są dla nas bardzo ważne.Proszę, zostaw pozytywny komentarz i postaw nam ocenę 5 gwiazdek, jeśli jesteś zadowolony z naszych towarów i usług.
Jeśli masz jakieś problemy z naszymi produktami lub usługami, proszę nie wahaj się skontaktować się z nami przed opuszczeniem negatywną opinię.Dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać wszelkie problemy i dostarczać państwu najlepsze kliencką obsługę.