Specyfikacja:
Ten czujnik tlenu O2 jest nowy, po sprzedażowej wymianą części, która ma następujące dane techniczne: bezpośrednie dopasowanie odpowiedniego gniazda bez cięcia i klejenia numer zamienny części: 234-4290 długość linii:350 mm 4-przewodowy konfiguracja.Bezpośrednia Wymiana Wtyczki. * Gwarancja: 1 Rok
Zbudowany i przetestowany zgodnie ze standardami kontroli jakości
Odpowiednie Pojazdy:
2009-2011 Chevrolet Aveo 1.6 L
2009-2011 Chevrolet Aveo5 1.6 L
2009-2010 Pontiac G3 1.6 L
2009 Pontiac G3 Wave 1.6 L pakiet zawiera: 1 x czujnik tlenu
Musi Wiedzieć Przed Zakupem:
Poniższe informacje przeznaczone są wyłącznie dla инструктивных i инструктивных celów.Staramy się, aby uczynić je możliwie dokładne.
Jeśli po zainstalowaniu świeci się kontrolka silnika lub pojawia się kod usterki OBDII, sprawdź czujnik za pomocą woltomierza, jak pokazano poniżej.
Jeśli czujnik jest sprawny, wymagana jest dalsza diagnostyka.Istnieje wiele różnych kodów dla poszczególnych funkcjonalnych awarii, które nie zawsze mają związek z czujnika.Dowiedz się, co oznacza kod, zanim wystawisz jakieś opinie.
Przedmioty, które zostały zainstalowane, zmienione lub są zanieczyszczone, nie podlegają zwrotowi.
1. gwarancja producenta obejmuje tylko wadliwy czujnik, po sprawdzeniu woltomierzem.
2. 20% opłata za uzupełnianie zapasów jest wymagane, jeżeli kupujący kupił błędy o nieprawidłowym towary z racji tego, że nie zwróciłem uwagi na informacje na temat wyposażenia i poprosił o zwrot towaru.
Cena, jakość i funkcjonalność czujnika O2 w całości są objęte naszą gwarancją oraz polityką zwrotów.Jednak zwrot wszelkich kosztów siły roboczej, koszty w salonie sklepie lub szkody z powodu nieprawidłowej instalacji nie są objęte.
Pytanie: Jak dowiem się, że czujnik O2 jest dobry czy nie?
Odpowiedź: jedynym sposobem, aby dowiedzieć się, czy działa czujnik O2, to sprawdzić jego reakcję na zmiany w mieszanki paliwowo-powietrznej poprzez pomiar napięcia lub modelowania kształtu sygnału.
Użyj cyfrowy woltomierz na 10 мегаом.Podłącz czerwony sondę woltomierza do przewodu sygnałowego czujnika, a czarną sondę do uziemienia silnika. (Użyj metody odwróconej sondy, nie przekłuwaj przewód.) Dla dobrego czujnika napięcie powinno stale się w przedziale między 0,1 i 0,9 v po uruchomieniu silnika przez 2 lub 3 minuty.