Informacje O Produkcie
Nazwa produktu : bezszczotkowy silnik prądu stałego;
Napięcie znamionowe : 12V DC 24V;
Moc : 18~24 W
Prąd biegu jałowego : 0.3~0.45 a
Prąd Znamionowy : 1~1,5 A
Prąd Kramu : 2.9~3.3 A
Jak Go Używać:
1.instalacja silnika:Proszę zwrócić uwagę na Scerws, które używasz do zabudowy silnika, nie powinien być zbyt długi,w przypadku blokady obrotu i uszkodzenia elementów wewnętrznych.
2.transport silników:obchodzić się z nimi ostrożnie, wszelkie intensywne uderzenia mogą spowodować zmniejszenie wydajności.
3.okablowanie silników:spędzasz poprawnie, zgodnie ze schematem skręcania, jeśli w obwodzie koniecznie rezystor,proszę,spróbuj użyć низкоомный, bo to wpłynie na wydajność silnika).
4.wewnętrzny sterownik jest uszkodzony nieprawidłowe okablowanie i odwrotnym podłączeniem, bo silnik nie pracuje.
5.korzyści silnika :trzymaj silnik daleko od jakiegokolwiek pola magnetycznego Matertic podczas działań w przypadku odmowy pracy lub dodatkowego hałasu.
Schemat Podłączenia:
Czerwony ---- moc+ czarny - - - moc - Biały--- - wakat: kierunek CCW; uziemienie(biały+czarny→moc-): kierunek CW żółty---impulsowy sygnał FG: 9Pulse/okrągły niebieski-----0~5V PWM kontroler słodkie wskazówki: 1.Be, należy przestrzegać prawidłowego podłączenia okablowania przed rozpoczęciem pracy; 2.Be należy trzymać silnik zatrzymany, zanim zmiany kierunku CCW/CW; inaczej silnik będzie spalony!!!
Sposób podłączenia regulatora prędkości (należy pamiętać, że źródło zasilania regulatora prędkości źródło zasilania i silnika są niezależne)
1. wejście PWM-sygnał o amplitudzie 5 v i częstotliwości 10 Do interfejsu sterowania prędkością PWM;
2. gdy cykl pracy wynosi mniej niż 10% (± 2%), silnik jest w stanie spoczynku.;
3. Gdy koło обязаностей ustawiona w zakresie od 10% do 100%, dopasowywanie prędkości silnika od najniższego do samego wysoki"
4. metoda okablowania niebieski przewód jest podłączony do trzech ft PWM-regulator;
5. podziel przewód uziemiający silnika black dot z źródłem zasilania silnika-przewód ten powinien być podzielony z ujemną elektrodą silnika "
6. regulator PWM dodatkowo przekazany aby zapewnić oddzielnie zasilanie 0-5V
7. 12V / 24V nie można mieszać (czyli 12V 12 nie można używać do 24V)