główny bohater
Idealna ściereczka do czyszczenia naczyń ze zgrubiałego coral fleece, która ma doskonałą absorpcją wody, może szybko i skutecznie przechwytywać i czyścić brud, plamy i przebarwienia na naczynia do gotowania, naczynia, blatu, zlewu itp. To naprawdę świetny kuchnia akcesoria do kina lub restauracji użytkowania.
Bez Włosa
Nie tkanki i nie jest łatwo blakną, nie drapie farby i nie pozostawia drobnych rys na powierzchni podczas czyszczenia blatów, szkła i delikatnych materiałów.
Kolorowe Wybór
Dwustronne ściereczki są dostępne w kilku kolorach i koronkowymi ozdobami, które są przydatne do różnych celów.
Uniwersalna Ściereczka
Silna adsorpcja wody, może być połączona z mniejszą ilością wody i detergentu.Idealnie nadaje się do mycia/suszenia naczyń, urządzeń odkurzania, wycierania kurzu, polerowania i wiele innych.
Спейсификация
- Materiał: mikrofibra - rozmiar: 16*27 cm
- Kolor: Losowy Kolor
- Waga: 15 g (1 szt.)
- Powód: Naczynia, Miski, Garnki, Stoły, Meble
Pakiet Zawiera
Chusteczki Czyszczące *3
Chusteczki Czyszczące *10
Chusteczki Czyszczące *15
Chusteczki Czyszczące *20
Uwagi
- Proszę, pozwól odchylenie 1-2 cm do ręcznego pomiaru i różnych metod pomiaru. - Z powodu różnej jasności monitora i efekt świetlny rzeczywisty kolor elementu może się nieznacznie różnić od koloru przedstawionego na zdjęciach.
Do: czy mogę uzyskać więcej rabaty?A: Dziękujemy za zainteresowanie naszymi produktami.W naszym sklepie istnieje stałe rabaty i kupony, można swobodnie z nich korzystać, jeśli wykonujesz szczegółowe warunki.Nie jesteśmy w stanie zaoferować więcej rabaty, tak jak nasz podana cena była najlepszą, jaką możemy zapewnić dla ciebie.A: możemy dostosować projekt i rozmiar daesign dla większości przedmiotów tekstyliów domowych w naszym sklepie.Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta, aby uzyskać więcej informacji.Pytanie: dlaczego rosyjskim klientom trzeba wypełnić dane paszportowe?Odpowiedź: przy składaniu zamówienia należy wypełnić alufelgi, tak jak paczka zostanie sprawdzona lokalnym urzędem celnym w Rosji.Proszę, bądź pewny, że twoje dane nigdy nie będzie wyświetlany osobom trzecim, i to jest bezpieczne dla ciebie, aby dostarczyć informacji na Prestizsklep.pl.Q: kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?A: dobrze nam trzeba 3-5 dni układać swój pakiet, nie więcej niż 7 dni.Jeśli pilnie potrzebujesz przesyłka, proszę, nagraj swoje specjalne wymagania, kiedy złożyć zamówienie.Ponadto, można zwrócić się o pomoc do naszego działu obsługi klienta.Odpowiedź: możesz śledzić swoją przesyłkę na stronie internetowej za pomocą numeru śledzenia: www.17track.net/en (skopiowałem link i włożyłem ją do przeglądarki, a następnie nacisnął przycisk Otwórz) pytanie: opóźnienie logistyki w Brazylii, Meksyku i Chile?Odpowiedź: Jeśli twoja przesyłka dotarła do kraju, mam nadzieję, że można poczekać kilka dni, tak jak system pocztowy Brazylii, Meksyku i Chile zajmuje zwykle więcej czasu na wysyłanie paczek.Jeśli nie udało się dostać swoją przesyłkę w ciągu 2 tygodni, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta, a my pomożemy ci.Pytanie: Co mogę zrobić, gdy czas ochrony zakupu wygasa?A: jeśli twój czas ochrony zakupu wygasa w dniu, prosimy o kontakt z nami, a my pomożemy go odnowić.Twoje pieniądze nie idą na nasze konto.Pytanie: kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?A: zwrot pieniędzy odbywać się będzie w terminie 3-15 dni Prestizsklep.pl.Jeśli masz jakieś pytania w sprawie zwrotu pieniędzy, proszę, skontaktuj się z działem obsługi klienta Prestizsklep.pl!Jesteśmy bardzo wdzięczni za zrozumienie.
- Niezależnie od tego, co się stało z twoją paczką, proszę najpierw skontaktuj się z nami, a my z pewnością opracujemy dla ciebie zadowalające rozwiązanie. - Można uzyskać pełny zwrot pieniędzy, jeśli nie jesteś w stanie dostać paczkę w ciągu okresu ochrony zakupu.
- Można uzyskać pełny zwrot pieniędzy, jeśli przesyłka zostanie utracona w procesie dostawy.
- Można uzyskać pełny zwrot pieniędzy, jeśli masz zły produkt (zły rozmiar lub nieprawidłowy rysunek).
- Może pojawić się częściowy lub pełny zwrot pieniędzy w zależności od różnych sytuacji, takich jak różnica w kolorze, wadliwy, uszkodzony produkt, malowane itp.
- Można uzyskać pełny zwrot pieniędzy lub wymianę, jeśli ci się nie podoba towar lub korzystasz z niewłaściwego zamówienia, a także powinny zwrócić przesyłkę.
- Wszystkie zwroty/wymiany muszą być w oryginalnym opakowaniu i nadającym się do odsprzedaży stanie.Nie przyjmujemy żadnych używanych, вымытых, uszkodzonych, pomarszczone produktów.