1.Dlaczego długość nie zgadza się z opisem?Mierzymy długość włosów, gdy włosy są rozciągnięte do prostych, falistych i zakręcony tekstury włosów będzie znacznie krótszy w porównaniu z prostymi włosami, należy zwrócić uwagę na to przed zakupem, dzięki! 2.Dlaczego waga nie zgadza się z opisem?Dlatego, że nasz produkt został wykonany autem, to normalne, że będzie on istnieć Błąd 5-10g. 3.Dlaczego moje włosy stają się plątający?Włosy staną się plątający z powodu suchości, akumulacji oleju i brudu, słonej wody i nie czesanie (szeroki zębaty grzebień) włosy codziennie.Koniecznie umyć i doprowadzić do porządku włosy przynajmniej raz w tygodniu, a jeśli to możliwe, to lepiej dwa razy w tygodniu.Można stosować nawilżające krople lub skonsultować się ze swoim stylistą w celu uzyskania dalszych porad. 4.Czy można je wyprostować lub wywinąć?Oczywiście, są one wykonane w 100% odpornego na wysoką temperaturę włókna, włosy można zwijać lub prostować, ale temperatura nie powinna przekraczać 160 stopni.Proszę, proszę ostrzec: proszę, nie układaj włosy w dół po tym, jak wy się zmienicie ich, dopóki nie ostygną.Można postawić włosy na rękę lub coś,co może utrzymać loki włosów, aby utrzymać кудрявость. 5.Gdy wyślesz paczkę po tym, jak zapłaciłem za zamówienie?Tam będzie 24-godzinny czas weryfikacji płatności Prestizsklep.pl, wysyłamy towar w ciągu 24-48 godzin po sprawdzeniu czasu. 6.Jak walczyć z nieprzyjemnym zapachem?Niektóre z klientów mogą mówić o zapachu po otrzymaniu włosów.Kochanie, o tym nie trzeba się martwić, po wspólnej mycia i pielęgnacji nim przez jakiś czas zapach zniknie.
7.Dlaczego kolor nie zgadza się z opisem?Różnice w kolorze mogą być spowodowane innymi przyczynami, takimi jak odzwierciedlenie kolorów na monitorze, oświetlenie, tło itp. Jednak, jeśli okaże się, że otrzymany towar ma niewłaściwy kolor, prosimy o kontakt z nami, aby dowiedzieć się, czy możliwy jest zwrot lub zwrot pieniędzy.
Opinia: twoja opinia jest dla nas bardzo ważne.Jeśli jesteś zadowolony z naszego produktu, proszę dać pozytywną opinię.Proszę, nie zostawiaj żadnych neutralnych lub negatywnych opinii, nie informując nas o powodach.Jeśli masz jakiekolwiek problemy, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.Chcemy, aby nasi klienci byli zadowoleni, a my postaramy się zrobić wszystko, co możliwe, aby służyć naszym klientom i dokonać zakupów przyjemne.