Śledź naszym sklepem, a możesz wygrać kupon na zamówienia .
Zostaw pozytywny komentarz i kontakt z nami, wygraj kupon na zamówienia .
Wystawy Produktów:
(Ze względu na różnice między różnymi monitorami, obraz może nie odzwierciedlać rzeczywisty kolor elementu )
Pytania i odpowiedzi:
Q1: dokonałem płatności, kiedy mogę się spodziewać, że moje towary zostaną wysłane?
A1: dziękujemy za cierpliwość w stosunku do nas.Po tym jak twoja płatność zostanie zakończona, nasz magazyn wyśle paczkę w ciągu 3-7 dni roboczych.Dla wszystkich pilnych zamówień, zrób notatkę i poinformowanie o tym naszego działu obsługi klienta jak najszybciej.Jeśli masz jakieś pytania dotyczące wysyłki, proszę nie wahaj się skontaktować z naszym działem obsługi klienta.
Q2: czy mogę zmienić informacje o zamówieniu lub anulować zamówienie w dowolnym momencie?
A2: gdy pakiet został oznaczony jako wysłany, nie możemy już zmienić lub anulować zamówienie.
Q3: jak śledzić moje paczki?
A3: możesz śledzić swoje przesyłki na stronie, wykorzystując swoje numery śledzenia: www.17track.net/en (skopiuj do przeglądarki, aby otworzyć).
Q4: nie jesteś zadowolony po otrzymaniu twoich produktów?
A4: jeśli jesteś w pełni zadowolony po otrzymaniu swoich towarów, nie spiesz się, aby zostawić negatywny komentarz, prosimy, pozwól nam spróbować zrobić wszystko poprawnie.Nie wahaj się z nami do naszego zespołu obsługi klienta, a my postaramy się zrobić wszystko, co możliwe, aby znaleźć rozwiązanie, którymi możesz być zadowoleni.Czekamy na kontakt od ciebie pozytywnych opinii.
Q5: jak taktować zwrot?
A5: jeśli czujesz niedosyt swoim zamówieniem, oferujemy usługę zwrotu.Zaloguj się do swojego konta i naciśnij przycisk, aby poprosić o zwrot.Skontaktuj się z nami i poproś o adres do zwrotu, nie wysyłaj swoje towary z powrotem tam, gdzie została wysłana paczka, tak jak nasz adres zwrotny może się różnić.Produkty muszą być nieużywane, w stanie nienaruszonym i w oryginalnym opakowaniu.Tam może być opłata za zwrot towaru.
Q6: co mogę zrobić, jeśli czas ochrony zakupu wygasa?
A6: jeśli twój czas ochrony zakupu wygasa w dniu, prosimy o kontakt z nami, a my pomożemy ci go odnowić.I twoje pieniądze nie pójdą na moje konto.